Mangavilág két kölyökkel

Mangavilág két kölyökkel

9. hét - 2 hónap a világ és a technika őr-döge

2015. július 31. - Mangalány

Hogy rohan az idő! Már 8 hetes Kicsidzsó! Minimanga is számolt ezzel, úgy látszik, 2 hónap volt a próbaidő az új jövevény irányába, és mivel az volt szíves nálunk maradni, hát Mini megkezdte az ellenhadműveletet, minek neve: testvérféltékenység. Talán maga a nagy Vekerdy írta, hogy képzeljük el, hogy mi mit éreznénk, ha a férjünk hazajönne egy másik csajjal, hogy ő mától itt lakik, és hogy szeretnem kell. Hát, ahogy a konyha és a szobák állapotát elnézem, komolyan tudnám szeretni, egyből a kezébe nyomnék egy mosogatószivacsot meg a porszívót... :D De Minit megértem, bár a megértésem mellé türelem nemigen társul, amikor egész nap tojik a fejemre, és kizárólag akkor akar valamit tőlem, amikor a kicsit a mellemre csapom, etetésképpen, de akkor meg rögtön kell, és azonnal, és már bömböl is... Este 7 körül már kizárólag cinikus megjegyzésekkel tudok kommunikálni, és őszintén csodálom a múlt anyáit, akik a spongya bob előtti időkben is tudtak komolyabb mentális zavarok nélkül gyereket nevelni. :D 

Kicsidzsót viszont ez nem érintette mélyebben. Továbbra is nagyon nyugodt és jókedélyű baba, néha igényel csak egy-egy fél napos ringatást, de nem folyamatosan, mint a nővére a boldog békeidőkben... :D Már mosolyog, nem csak úgy, hogy bele a semmibe, hanem ránk. Nagyon cuki, ahogy a levesestányér méretű fejét elönti a vigyor. :D Előszedtük a lányom régi játékállványát, amin sárga kacsák meg egy lila boci lógicsál, mondván, a milka csokira nevelést nem lehet elég korán kezdeni. Ahogy felétettem a játékot, elvigyorodott és gügyögni kezdett nekik. :) Zabálnivaló. :) Hason is egyre több időt tölt, szeret úgy is nézelődni, bár folyamatosan nyögdécselve erőlködik, és "békázik": béka pozitúrában tolja magát előre-hátra a behajlított lábaival. :) 

A hétköznapok a szokásos mederben folydogálnak: délelőtt főzök valamit, amit Mini nem hajlandó megenni. Na nem annyira szar a főztöm, most inkább sztrájkol, vagy a melegtől, a rosseb tudja. Vettem neki béres cseppet, eredmény: most már azt sem eszi vagy issza meg, amibe a cseppeket belekeverem... :D A kicsi reggel akkor alszik vissza, amikor a nagy felébred, majd délben cserélnek, kora délután újfent váltás, szóval a nap jelentős részében valamelyik kölköt pisszegem, hogy ne ébressze fel a másikat. Ez így nyáron nem gáz, mert ott az udvar, de a legnagyobb hőségben, vagy pont a nagy esőben ez nem opció, akkor marad a ringatás/spongyabob/rajzolás/vigaszcici. :) Este persze cifrább a helyzet, akkor bezzeg egyszerre éhes-szomjas-álmos-szaros mindenki, anya meg ugye csak egy van, így én is csak egy vagyok, oszt ebből van némi logisztikai kavalkád, amit hangos gyereksírás kísér. A zuhany hoz némi felüdülést nekem, bár Mini mostanság bejön utánam és követelni kezdi, hogy szedegessem le neki a parfümjeimet (oppardon, ódötoaletteket, meg a két féltve őrzött ódöparfümöt, és akkor már azért ódöelegemvan... :D ). 

A bolondériában, hogy az épp elmémet megőrizhessem a napi tizenötezer micsinál kérdés ellenére, néha elszököm motorozni. A legjobb, amikor vásárolni megyek motorral, na ne kenyér-tej kombót tessék elképzelni, szombaton beugrottam a citybe és megvettem a belváros legbotrányosabb bikinijét. :D Hú, szerintem nagyon állat, inkább hasonlít egy sima fehérneműre, mint fürdőruhára, fekete és vastag, ciklámenszínű csipke díszíti. Mondjuk, a próbafülkében lehámozni magamról a motoros csizmát meg a farmert a 40 fokban nem egyszerű, de van az a vásárlási kényszer... :D Amikor hazaérek, Mini szalad elém, hogy 'anya, hát visszajöttél?", olyan édes. :) A kicsi meg általában a pihenőszékében nyekereg elégedetten az árnyékban, a múltkor sikerült is felébresztenem, gondoltam, egy kis gázfröccsel ráijesztek, csak ő meg pont kipufogómagasságban lakik. :D Hadd szokja. :D

Ja igen, még vezetni is járok, hát, nem megy gyorsan a projekt, az óránkénti 6 km megtételével elég lassan araszolunk a kötelező táv teljesítésééig. Főleg ha még sikerül ettől is jobban megkedveltetnem magam az oktatóval, akkor végképp esélytelen leszek a jogsira... Egy keskeny, szarul belátható kereszteződésben majdnem kimentem egy jobbról jövő autó elé. Jelzem, m a j d n e m. Na, ez egyből összeszarta magát mellettem, hogy hát nem láttam? Én meg helyből rávágtam, hogy nem, nem láttam a fejedtől. Hát, nem leszek a kedvenc tanulója, az fix. Legalább őszintén örülni fog, ha sikerül a vizsgám. :D Mondjuk, tényleg nagy feje van. :D 

A hőségre tekintettel strandolni indultunk. A lehetőségek tárháza kimeríthetetlen: van zsúfolt, van drága és van még drágább strand. Kiválasztottuk azt, ahol van használható gyerekmedence, nem pedig a felnőttmedence első 1 méterét csinálták sekélyebbre, és oda kitelepültünk. Ide csak délután tudunk kitámolyogni, részint Mini déli alvása miatt, részint azért, mert a strandon egy darab árnyék sincs. Egy fél se. Még egy árnyéknak látszó délibáb se. Kicsidzsó meg szétszárad, ha reggeltől estig kint kell lennie ebben a melegben. Szóval 4 után olcsóbb is a strand, ami azt jelenti, hogy 2 és fél órára alig 3600 magyar forintocskáért ülhetünk a kismedence partján, egy kurva vödörrel meg a labdával. Annyiból kedvező a helyzet, hogy mivel itt van rendes gyerekmedencéből 3 is, gyakorlatilag csak kisgyerekesek vannak kint, szóval nem a topzustand 18 évesek között kell sunnyognom, és persze azon sem lepődnek meg, hogy a kis sátrunkban etetem-pelenkázom a dedet. Mer' ugye a diszkrét szoptatás, az addig rendben van, de amikor 2 méterenként más-más családok vannak egymás mellett, akkor nem lehet nem észrevenni, ahogy bénázok, egyik kezemben a kicsivel, a másikban pedig egy óriási törülközővel, hogy a nagy diszkrécióban azé a ded ne fulladjon meg. :))) 

Hát ezt is megértük, Kicsidzsó 2 hónapos lett! :) Olyan sok nőtől hallottam, amikor a többedik gyermekük megszületett, hogy jaj, hogyhogy nem unatkoztak az első gyerekkel? Hát, nálam ez pont a fordítottja: én azon merengtem, hogy hogy a sovány malac faszába nem bolondultam meg  naggyal. :) Szóval továbbra is tetszik a dolog. :))

P.S.: A lapos toposz kiírta, hogy ajvé, HDD fatal error, szóval az elmúlt 9 napot szervízben töltötte a kicsike, azért nem jelentkeztem eddig. (Erről jutott eszembe, hogy mi a különbség a végzet meg a porcelán tányér között? A tányér az csak tányér, de a végzet, na az fatál is. :D)

fenykep2590.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://mangawithchildren.blog.hu/api/trackback/id/tr297669120

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hollandrémület 2015.08.01. 23:24:45

Boldog kethonapot!
Nalunk egyre inkabb a " hogy nem fogunk megorulni ket gyerekkel" idoszak van, valahogy nem akar jobb lenni, persze korai is lenne meg. A folytonos altatas/ pisszeges/ visszaaltatastol hulyet kapok egyebkent is. A kicsi 1,5 orat van ebren kb es fel-1 orat alszik -ergo egesz allo nap altatok!! A motorozas miatt irigykedem... a ferjem nem bir egyedul a ket gyerekkel ugyhogy sehova nem jutok el egyedul (o sem). Most itt voltak anyumek haromszor fel orara sikerult rasoznom a kicsit, amig a ferjem elvitte a nagyot (aki ordit, ha a kicsi is), igy el tudtam menni keritest venni gyerek nelkul. Oszt idenre kb ennyi volt a moka.
Eszembe jutott, amikoren tanultam vezetni tizenpar eve. Ismeros volt az oktato, ezert mentem hozza, viszont nagyon bunko volt velem, amitol ideges lett, amitol meg bena. A sokadik ilyen alkalom utan megkerdezte, mi idegesit annyira ,hgoy nem tudok koncentralni, mire kozoltem vele, hogy O (18 eves voltam, meg nem tudtam, amit ma mar igen, hogy az elso alkalom utan kellett volna leallitani vagy lecserelni). Hat leesett az alla, de vegul visszavett, nekem meg lett jogsim.

Mangalány 2015.08.02. 18:15:50

@hollandrémület: Sajnálom, hogy még mindig nem rendeződtek a kölykök, kitartás, ha ezen az időszakon túllesztek, biztos, hogy nagyon jó tesók lesznek. :) Kőkemény lehet, tudom, hogy Minivel is mekkora királyság volt, hogy egész nap hordozni kellett ölben, hogy ne sírjpn, de két gyerekkel meg még izgibb lehet. :/ Ott nálatok nincs valami "süti" gyerekek részére? :D

Hú, így beszóltál az oktatónak? Jól tetted. :D Sok nőismerősöm panaszkodott, hogy bunkók velük, pusztán azért, mert nők. Az én oktatóm is ismerős amúgy, a férjem ismerte régebbről, de ő jó fej. Jó nagy fej. :DD
süti beállítások módosítása